reklama

Venuše a Marsovia

To, že sú ženy z Venuše a muži z Marsu vieme už dlhšiu dobu. Ale nedávno som mala možnosť sedieť s hŕstkou chlapov, ktorí sa nečakane pustili do debaty o veciach, ktoré na ženách neznášajú. Nejde o žiadne charakterové vlastnosti, alebo maniere. Všetko to začalo mojou otázkou: „Čo keby som si dala na tú party šaty a tie lodičky s vyrezanou špičkou......“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (96)
Obrázok blogu

Videla som, ako ich začalo nadvihovať, tak som pokračovala: „Je to black & white party, tak by som si dala čiernobiele šaty a topánky a nechty na rukách aj na nohách by som dala na červeno.....“ A to bola posledná kvapka...

Rozhorčene začal prvý rozhadzovať rukami, že nech si nedávam tie hnusné, nechutné topánky so špicou, kde trčia iba čiastočky dvoch prstov (tuto to už začal ukazovať na prstoch na rukách), ktoré sú tvarom topánky navyše pokrivené do neprirodzenej polohy (tu už sa tváril, akoby zjedol citrón). Kamarátka pozerá na svojho nastávajúceho, ako súhlasne pokyvuje hlavou. „Zlatko, veď aj ja mám také topánky a nikdy si nič nehovoril.“ A on na to: „Ja viem, ale čo už mám robiť. Ja sa tam nepozerám.“  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak začala zaujímavá spoveď „marsov“, čo všetko vlastne na tých „venušách“ je už trocha nechutné. Išlo to od vyrezaných špicoch na topánkach, cez nalakované nechty na nohách, na rukách (!), gélové nechty... Samozrejme, každý človek má nejaký extrémizmus v tomto smere, či už ide o nulovú chlpatosť, alebo maximálnu, niekoho červené nechty rajcujú, niekoho odpudzujú, gélové sú na jednej strane pekne upravené, na druhej strane neprirodzené....

Jednoznačne som mala z daného stretnutia jedine dobrý pocit. Opäť raz som sa dozvedela niečo nové z pohľadu mužov na ženy a ich starostlivosť o seba. Bola to vtipná, šokujúca a poučná debata. J

Vanda Kuglerová

Vanda Kuglerová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Poradkyňa v oblasti interiérového a exteriérového dizajnu. Zoznam autorových rubrík:  style & designcool stuffothers

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu