reklama

SoundDock je cool!

Asi niekedy v polovici januára som bola u kamarátky na víkend v Londýne. Celkom normálna krajina, pokroková, blízko, nič špeciálne, čo by mi oči vyrazilo... Ale ten reprák, čo nosila stále zo sebou, tak z neho som nechápala. "Don't you know SoundDock? That is the coolest thing!"

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

A ja, že to sa teda na to pozriem. Taká malá vecička, nosíš si to so sebou všade, nemusíš to mať však strčené v ušných dierkach a predsa nevláčiš bedňu s dvoma reproduktormi a nespočet káblov. Niečo také praktické som veru ešte nevidela. A ako to hralo!

Pálili ma prsty, kúpiť, či nekúpiť, ale riskovať, že ma raz niekto pošle do servisu lietadlom... To sa mi veru nepozdávalo. Stačilo pár sekúnd googliť a tadááá: BOSE SoundDock sa dá kúpiť aj u nás, so servisom, návodom, skrátka všetkým, čo k elektronike chcem mať (niektorí ľudia majú totiž problém vôbec nájsť on/off).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jediná moja dilema bola, či vziať biely, alebo čierny - sú totiž v takých farbách, ako iPody. Tak som si vzala biely, krásny, ako moja Nano mašinka...

 Uplynul skoro mesiac a stala sa z nás nerozlučná dvojka! Znie to možno uletene, ale beriem si so sebou skutočne všade - od kúpeľne až po posteľ. Nič tak kvalitne neozvučí chatu, ako môj miláčik! A čo ma dostalo, bola elegantná a praktická kožená taška, v ktorej sa dá všetko pekne preniesť.

Túto vec skutočne odporúčam každému, kto má rád kvalitný zvuk a dobré vychytávky. SoundDock treba skrátka počuť a hneď si ho zamilujete!

Zatiaľ ostávam s pozdravom

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vanda :)

Vanda Kuglerová

Vanda Kuglerová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Poradkyňa v oblasti interiérového a exteriérového dizajnu. Zoznam autorových rubrík:  style & designcool stuffothers

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu